EgÄntligen hemma.

Så har man varit på jobbet.
Alltd lika kul att jobba med M.
Jag stannade tom kvar 20min och hjälpte henne att städa eftersom att hon var så snäll och stannade med mig i tisdags.

Ska snart äta middag och sen titta på Halv 8 hos mig och Rent hus.
Måste sova tidigt sen eftersom att jag skall öppna på jobbet imorgon. Synd bara att vi ska ha möte efter jobbet i morgon, annars hade jag varit hemma vid 16:00.
Efter att jag har slutat och innan mötet ska jag åka till sös och hämta Emilias ljusstake och hälsa på Margith.
Hon är så härlig.

Ne, nu ska jag spela Robinson på Blip.se - jag är kuuung!

:)

Kommentarer
Postat av: Judit

jo med oss är det bra.. :) rullar på!





haha alla pratar om det där halv åtta, jisses!

2009-05-13 @ 18:46:33
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0