Fredag och jag är verkligen trött!

Hua. Jag öppnade idag och hade inga nycklar så M fick komma och öppna med mig.
Kidsen kom mellan 8 och halv 10 och så bar det iväg.
Vi tog tbanan till Kärrtorp för att leka och äta lunch vid Fyren. Där lekte tom jag och M när vi var mindre men då fanns det mycket roligare saker att leka med. Typ en bana där man kunde köra massa trampbilar osv.
Nu lekte kidsen i sandlådan och de 3större barnen lekte i klätterställningen.
Åt lunch vilket var gott, allt blir så mycket godare ute!
De mindre låg i vagnarna och alla somnade medans vi traskade tillbaka till jobbet.
3åringarna GICK hela vägen, typ 2km från Ktorp till Hbyhöjden.
Duktiga!

Nu är jag iaf hemma och är jätte trött. Funderar på att sova i 1timme innan jag börjar fixa med fiskarna och plocka undan hemma samt diska.
Måste göra det, det ser lite skitigt ut hemma. Suck!

Såg en gravid kvinna idag som rökte.
Jag blir så jääääkla provocerad.
Hade god lust att säga till henne vad som kan hända.
Vet man inte riskerna?
Moderkakan kan lossna?
AS DU VAR, TÄNK!!

Imorgon fyller Micaela år.
Hoppas hon blir lite glad för presenterna iaf! :)

Ne, nu vila sen städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0