Idag fyller Micaela år! (Och Elin) =)

God morgon.
J ringde och väckte mig kl 9, jag skulle iof ändå upp då så det gjorde ingenting.
Det regnar tyvärr men det kommer nog gå över.
Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig så, jag tar väl någon som jag känner mig bekväm i., har ju fortfarande en otrippad kropp men  - jag ska väl vara nöjd ändå.
Det har ju kommit något bra ur den.
Vår älskade Emilia.

Lägenheten är iordning plockad, fiskarna har rent och har tvättat en maskin.
Ska äta frukost nu och sen platta hårt.
I detta väder så kommer det bli lite halv krull ändå men jag ska ju locka det när jag kommer hem till M så.
M ska få olika presenter, ingen hänger ihop med den andra men va fan, hon måste bli glad ändå plus att jag faktiskt skrivit massa fint på kortet.

Måste packa väskan också. Ska ju faktiskt sova hos mamma eftersom att det är närmre dit än ända hem och i morgon ska vi storhandla. Kylen och frysen är typ tomma så, måste ha food!

Jo, ROBINSON måste spelas in, glöm inte det.
M hade redan förstått att jag skulle bli "ledsen" om jag missade det men haha, vad gör man inte för födelsedags barnet! 

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Elin

Wiiie =)

TAck!!

2009-05-23 @ 10:09:16
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Emma- Melvins mamma

Du har så rätt i det du skriver, att föreställningen är det enda vi har. Och jag föreställer mig massor om hur Melvin skulle ha varit nu. Och om hur han kommer att vara. Samtidigt som jag sörjer att jag aldrig kommer att få veta.

Sorgen är ett mysterium. Men ändå stämmer de där faserna så väl, och det stör mig. Vet inte varför. Är vi alla så förutsägbara?



Ha en så bra dag som du kan!



Kramar

2009-05-23 @ 10:30:38
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Judit

jaa, vi syns om några timmar :D

2009-05-23 @ 12:02:58
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Micaela

aww du e så söt linilull!snart seees vi!kommer o möter dig vid bussen!

2009-05-23 @ 15:01:20
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0