Lördag.


För första gången på flera månader känns inte alla dagar som typ helg, är väl så för att de verkliga livet börjar på måndag.
Det är då man skall försöka få med allting som jag just nu behöver göra.
Arbete - psykologen
Psykologen - bearbeta sorgen
Bearbeta sorgen - hinna städa
städa - tvätta

Alltså min hjärna kommer vara helt slut efter första veckan och jag lär sova hur gott som hellst om kvällarna.
Annars när jag har gått hemma har man ju varit ledsen när man behövt det, på jobbet blir det en annan sak.
Känner jag mig själv så vet jag att jag kommer hålla skenet uppe på dagarna och sen när man minst anar det så bryter det ut.
Vet att det är tillåtet att vara ledsen osv men jag är sån, håller humöret uppe även fast jag inte alltid orkar.
Man lär märka på mig när jag är helt slut eller börjar bli ledsen.
Om inte annat lär Micaela märka det.
Btw: Ta med kameran på måndag! nya B&S bilder!! ;P

Aja, nu ska jag ta och borsta bissingarna osv, ska ju gå upp till centrum vid halv 12 innan jag åker till E & W.
Ska se om jag hittar något jag kan ha med mig till den lilla damen.

Ha en bra dag =)


(det närmar sig)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du behöver inte ha med nånting...förutom typ skygglappar, det är lite stökigt här hemma =P

var inte vid datan när du skev, så a, men vi möter dig i frunkish.

2009-05-02 @ 10:53:52
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Judit

nu finns det nytt inlägg kära du! :D

2009-05-02 @ 11:03:04
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0