Lördagen.

Så har Micaela varit här.
Hon kom vid 11 istf kl 13 för att hon var så himla hungrig haha.
Vi gick direkt till graven, bredde ut filten och hällde upp varsin kopp kaffe.
Åt extremt goda smörgåsar också med kyckling och mozarella.
Vi satt där ett bra tag, Sarah och Jani kom också förbi och sa hej.
Efter mycket skratt och en väldigt härlig picknick vid Emilia så gick vi hem.

Visade Emilias album för M. Jag är så glad att jag pysslat ihop det, mys att titta i även fast man får en tår i ögat.

Planterade om några solrosor i en kruka M hade med sig, jag har ju så sjukt många så, visste inte vart de skulle få plats annars.
Nu du M - se detta som en prövning, jag håller koll på dig haha.
Blommorna ska vara vid liv när jag kommer och hälsar på! :)

Följde med till centrum när M skulle till tbanan. 
Passade på att köpa en stor svart kruka till ballen där jag satte basilika, timjan och rosmarin i. Nu har vi vår lilla trädgård! 
Ska nog följa med mamma imorgon till Blomsterlandet och se ifall vi hittar något kul.
Jag gillar att pyssla.
Sen ska jag även ta en promenix med Sara och Liam.

Lägenheten är färdig städad och jag ska snart springa ner med tvätten.
Känns så onödigt dock för vi har bara en maskin att tvätta men, remmen i våran har gått av så, jag MÅSTE ner.
Bara jag inte missar Robinson! ! !

Tack för en fin dag M och tack för blommorna till Emilias grav.







<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite konstig förkortning av balkongen - tänk på att en gammal tant kan läsa bloggen :-)

2009-05-09 @ 19:43:09
Postat av: Micaela

va fint det blev i stora krukan,med alla örter!Ska fixa om i min "balja" i veckan!

2009-05-09 @ 21:13:09
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0