Måndagen.

Gick upp 06:00 för att åka till jobbet en timme efter.
Idag var en bra dag på jobbet fastän vägen dit var lite tyngre. Inte för att jag var trött eller så utan det vart bara lite mycket. Alla på tbanan var typ gravida.

Jobbade till 16:30 iaf och dagen kändes inte så fasligt lång, den gick rätt fort.
Det går fort när man har kul för jag har nästan alltid kul på jobbet, om inte annat med M.
M går på detox vilket gör att hon bara dricker typ allevo eller liknande.
Faktiskt så har jag inte tänkt på att hon är grinig för att hon är hungrig.
Det är tur det, annars skulle jag nog bli sur tillbaka haha.
Märkte dock på hennes blogg inlägg att hon är i behov av mat!

Gick av någon station tidigare och gick till graven på vägen hem.
Plockade iordning bommorna lite och de stod faktiskt kvar fortfarade förutom Sarahs rosor, de är uppätna.
Gick förbi alla de andra barngravarna på vägen hem, allvarligt, de är typ 12st nygrävda barngravar. 
Det är hemskt.

När jag går ifrån kyrkogården ser jag en röd bil som stod parkerad.
Såg att något inne i bilen rörde sig men, äh vadå tänkte jag.
När jag kommer upp brevid bilen ser jag att sätena är fällda och att ett par har sex HAHA.
Killen som har värsta träningspasset ser mig och sjunker ner längre ner i bilen.
Pinsamt!!

Nu har jag iaf precis ätit en god middag - pyttipanna.
Imorgon stänger jag vilket betyder att jag börjar 09:30, skönt! :)

Kommentarer
Postat av: micaela

jag skulle lätt fotat dem!haha jag vill me se folk ha sex i bilar!

2009-05-11 @ 18:59:18
Postat av: R

hahaha!

2009-05-11 @ 22:12:43
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: e

Lördagen 30 maj.

Vad gör du då?

middag hos mig + utgång ?

2009-05-12 @ 00:40:55
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0