Morgon.

Idag är det fredag och det är sista helgen innan jag börjar jobba 100% igen.
Jag har inte jobbat så mycket på över 6månader.
Först var jag hemma 50% pga foglossningen och därefter så blev jag sjukskriven 100% fram till förlossningen och nu har jag ju varit hemma pga det som hände.
Lovar, jag kommer vara sjukt slut första veckan.
Kan vara skönt att jag är ledig på onsdagen då eftersom att vi ska ha urnnedsättning. Liten mjuk start sådär.

Aja, det lär gå bra och så får vi se vilken sida jag är på.
Humlan eller Ekorren.


Nu ska jag titta på tv.

Kommentarer
Postat av: Lela

EKORREN EKORREN EKORREN EKORREN!!!!!!!

2009-05-01 @ 11:09:20
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0