Mors dag - min dag!

Så var det mors dag.
MORS DAG.
Efter som jag är mamma så kan jag känna att denna dagen är lite spec. Första gången i hela mitt liv får jag vara med att kalasa på egentligen världens bästa dag. Vem tycker inte att mammor är bäst?!

Jag fick en tavla av J igår i mors dag present. 
Jätte fin med får i lera och 2rosor på.

Nackdelen är ju att mitt barn inte kan fira sin mamma.
Inte för att jag vill bli firad hela tiden men kärlek från sitt barn skulle ju vara en fin gåva.

Tänkte på en till sak.
Det finns ju mors dag, fars dag och alla möjliga dagar.
När skall Änglarnas dag vara?
För jag vill att det skall finnas en sådan.
En dag som tillägnas alla ängla barn.
Det behövs.

A men idag så kanske vi ska till mamma och fika.
Det som är tråkigt är bara att jag har ont i huvudet och måste verkligen städa så.
Mamma - bli inte ledsen om vi inte kommer! <3

Nu  frukost.

Kommentarer
Postat av: Mios mamma

jag kände precis likadant i morse om mors dag. Ja jag är förskollärare,börjar på onsdag, halvtid. Ja det är mycket blandade känslor jag har inför det.,men det är ju bara att prova. jag har härliga jobbarkompisar med, det betyder mycket. Kram Jessi

2009-05-31 @ 14:17:19
URL: http://www.jessimartin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0