Så var klockan snart 21:00

Jag saknar Vincent.
Har ingen huvud kudde längre som både är varm och gosig.
Finns ingen som värmer mig när jag ska somna när J inte är hemma.
Ingen liten vovve som älskar att bli kliar på magen.
Pussarna, öronen, promenaderna, hans och mina middagar - stor tallrik & liten tallrik.
Jag saknar när han pratar med mig som bara han gjorde.
Busade runt i lägenheten, jagade en och bara var allmänt crazy.
Ingen som försvarar mig och vakar varje steg jag tag.
Nu har jag ingen jag kan bussa på husse längre haha för det var nog roligast.
"Ta busen" och så pekar jag mot Jimmy varpå Vincent hoppar på J och börjar bitas(inte hårt dock).
Älskade Vincent, jag vet att du tar hand om Emilia <3




  





Kommentarer
Postat av: Judit

guuuuuuu' vad fin har var!!

2009-05-22 @ 23:42:50
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Micaela

"kebab"

2009-05-23 @ 00:13:12
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0