SUCK.

Jag kan verkligen inte sova.
Kan bero på att inte älsk är hemma.
Det suger.
Jag vill ju vara pigg och glad tills när pappa kommer i morgon.
Sömntablett?
Icke sa nicke.

Här utanför har barnen i 14års åldern lekt och stojjat fram till sena kvällen, sent för dem.
Ska inte de vara hemma vid 00:00?
Det är inte bra för någon att de ränner ute och för en massa liv, JAG kan inte sova plus att jag blir ju så nyfiken på vad som händer, spec om jag hör att de är precis utanför.

Sen har någon i huset gormat vid ett flertal tillfällen, låter som någon som tar i vid en födsel eller liknande.
Vad jag vet är en en gravid i samma hus men inte föder man hemma?
Ne, det var säkert något annat, några kanske har bdsm party eller vad vet jag.

Snälla grannar. VAR TYSTA. Lina kan inte sova. Lina blir nyfiken och spekulerar.
Som ibland, vissa kvällar, så bråkar grannarna as mycket. Vi har ju sovrumsväggen där de har sitt vardagsrum så man kan höra tjaffs om pengar och en hel massa annat.
Ibland pratar de med varandra genom telefon och försöker göra sig förstådda.
BUSSTORGET SA JAG, MEN FATTAR DU INTE VAD JAG SÄGER!!
Mena, inte står man och skriker så bara för att det är kul? Inte hör jag någon svara heller så ja, det är i telefonen.

Den andra grannen som är vägg i vägg med vårat vardagsrum är nog en pensionär.
Jag kan sitta och lyssna på vad personen i fråga tittar på för tv program samt höra när personen ska ringa.
Den har ett sådant högt knappljud så skulle jag lyssna riktigt noga skulle jag tom kunna lista ut vilket nummer den skall ringa.

Listan kan göras ännu längre på grannar men, orkar man?

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0