Åhå, äntligen hemma!

Dagen på jobbet har varit bra, M har varit hemma idag med men kommer i morgon!
Enda felet är väl att dagarna går så sjukt sakta nu innan jag ska åka bort.
De sniglar sig fram i slowmo och det går inte fort kan jag säga.

Kroppen är rätt slut och behöver verkligen vila upp sig.
Dessa två veckor kommer den kunna göra det, ordentligt.
Sola, bada, äta gott, sakna min man - de veckorna kommer nog bli fantastiska.
Kameran får jag inte glömma!

Pratade med en gamal vän på vägen hem, så roligt att prata med henne för vi ses väldigt sällan.
Sen pratade jag med M vilket gjorde att hela resan hem gick überfort.
Frågan är om mina medpassagerare gillade samtalet?
MangaPorr och katt sand.

Ska snart laga middag. Ska laga kyckling fast jag glömde ta upp den imorse så får typ snabb tina den i kokhett vatten.
Kanske är bad, bad men - jag behöver mat!


Föresten. Det tjatas om en "fest" för alla inom sthlmsstad och de som jobbar inom barnomsorgen eller jag vet inte vad.
Varför ska alla försöka ta åt sig cred för denna fest när det inte ens är de som gjort den?
För trehundraelfte gången: Jag ska verkligen inte gå, jag har mycket bättre för mig än att typ lyssna på ett gamalt avdankat dansband.
Nej tack, min tv lär vara roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0