FREEEEEDAG! :)

Äntligen, eller hur!?

Ska snart åka till jobbet. Börjar 7 men är inte säker på att det kommer barn så tidigt idag så, jag åker så att jag är framme 10 över.
Frukosten gick ner men jag mår lite illa så nej, den smakade inte så bra tyvärr.

Efter jobbet blir det förhoppningsvis lite julstök.
Måste städa hemma, ta upp jullådan från källaren, bädda nya lakan och pyssla lite.
Adventsljusstaken(den med 4aljus i) måste också fixas!
Förra året när jag gjorde iordning den var jag också gravid.
Magen var större men seriöst, det börjar redan likna någonting på den fronten.
Jag ska fota sen, eller iaf utanpå kläderna haha, ingen får nöjet att se bar hud här inte.

Aja men nu måste jag borsta bissingarna och kanske sminka mig lite inför dagen?
Det är bara 5grader ute!

Hörs sen.


14.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite julfint gör mörkret lättare. Håll kulor borta från Selma ;-)

2009-11-27 @ 07:54:18
Postat av: Mamma

Lite julfint gör mörkret lättare. Håll kulor borta från Selma ;-)

2009-11-27 @ 07:54:29
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jag måste också dra upp jullådan idag... ska bli mysigt med lite julmys.. men jag fick för mig igår att våra stjärnor har gått sönder så blev lite komfundersam innan... :/ hoppas man inte behöver köpa nya i år igen :P hehe

2009-11-27 @ 13:51:17
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

grattis till bönan i magen!

själv har jag en myra därinne och det känns bra och ledsamt på sammagång.

Är i v15 och vill att tiden ska gå FORT!

Trevlig helg.

Kram stina

2009-11-27 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0