Ser mörkt ut.

Åkte till jobbet och öppnade för att ingen utav de andra orkade.
Annars när man åker till jobbet och är sjuk så ifrågasätter de varför man åkt dit överhuvudtaget men när jag frågade om byte så tyckte de jag kunde åka dit ändå.
Nästa gång någon påpekar att man är sjuk eller liknande så kommer jag bli arg.
På riktigt.
Är så less på detta.

Jag är verkligen sjuk idag.
Sjuk i kroppen och sjuk i huvudet.
När jag gick från tbanan i morse så rann tårarna.
Utan anledning tror jag.
Det är sorg.

Kom hem och sov till 13:30 vilket var skönt.
Ska vara hemma i morgon också och så ska jag till läkaren på kvällen.
Sen kommer jag nog vara hemma på onsdag också för jag orkar inte.
Jag har ingen ork, varken i huvudet eller i kroppen.

De måste förstå att man mår dåligt, men de gör inte det.
Jag förväntas må bra.
Blir bara arg när jag tänker på det.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du har all rätt att vara hängig, sjuk, ledsen, trött och bara less..

Och dom borde verkligen förstå!



Krya på dig!

2009-11-30 @ 18:48:57
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: M

inte alla<3 är hemma nu, men inge batteri på telefon. vill inte messa o väcka dig. Vi höres imorgon!

2009-11-30 @ 23:21:56
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0