Sista morgonen i Sverige.

Har sovit rätt gott i natt fast jag somnade rätt sent, typ halv 12 eller något.
Vaknade för en stund sen och insåg att näsan är täppt och att det svider i halsen.
Inte kan jag bli sjuk nu?!

Jag kommer sakna min man och min katt så sjukt mycket tror jag. Tänk att inte gosa med Selma på två veckor!
Fast egentligen ska jag ju inte oroa mig, jag kommer ju hem snart igen.

Ne jag har inte så mycket mer att skriva än att väskan är packad, handbagaget är färdigt, alla elsaker är laddade och jag - jag är trött så förhoppningsvis kan jag sova på planet.

Nu ska jag bara hoppas på att min tarm inte säger emot mig, den lever ju sitt egna lilla liv.

Ha det toppen mina vänner så, jag kanske bloggar från hotellet!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

va kul :) hoppas du får en trevlig resa! skulle inte gubben din med? kram

2009-11-07 @ 11:35:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Tjockis och Jörgen har flyttat...

2009-11-10 @ 23:22:01
URL: http://angeldust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0