Snart så.

Jag ska dricka te tror jag och sen hoppa i bingen.
M kommer inte att vara på jobbet på resten av veckan. Hon ska till London.


Hon ska übermysa i London och jag ska leta efter distanskurser.
Jag måste börja plugga nu!
Måste bli sjuksköterska, ta körkortet och sen köra ambulans.
Mitt mål efter att bönan troligtvis överlever.
Inte kan jag jobba som barnskötare hela livet. Dåligt betalt och bara trampa på samma ställe hela tiden.
Nej, plugga något annat var det.
Ska se om det finns direkt när bönan blivit tillräckligt stor.
Hoppas.


Ska jag vara ärlig så är jag rätt bitter just nu.
Jag har ingen lust med någonting.
Vill bara sova.
Det handlar inte om att jag är trött eller någonting men allt känns så himla jobbigt.
Alla människor är typ jobbiga och nej, jag klarar mig för närvarande, låt mig vara.
Kanske är jag så här bara för att det är hormonerna eller så mår jag bara fis just nu.
Barnmorskan som vi träffade igår tyckte att jag verkade må bra.
Klart jag verkar må bra, jag sitter väl inte och gråter i onödan och alla tankar på Emilia kommer väl inte fram just när vi pratade om bönan.
Bara för att jag inte visar att jag mår dåligt betyder det inte att jag inte gör det.
För det gör jag.
Inte jämt.
Men ofta.


Btw: jag satte ut julgardinerna idag för jag kommer ha annat att göra i helgen.
Jag älskar julen.



Kommentarer
Postat av: Frida

Lillen mår bra, redan 5 månader. Tiden verkligen springer iväg. Hoppas ni mår bra o att du hade det bra i utlandet!!

Sköt om er!

Kram

2009-11-24 @ 22:23:14
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com
Postat av: Jimmy

Finns inga ambulanser med AUTOMAT Lina lilla..

2009-11-24 @ 23:26:24
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia

JAG VET?

2009-11-25 @ 07:41:27
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0