Svarta Vykort.

Åkte till stan efter jobbet för att köpa mig ett par byxor och praliner till lotteriet vi har på jobbet.
Byxorna satt som skit så det blev inga.
Det blev en bok i stället, "Svarta Vykort" av M. Birro.
Den handlar om sorg.
Han och hans fru förlorade sitt första barn i vecka 23. Pojken dog direkt efter födseln och sen om deras andra barn som dog i vecka 17.
Sorgen av att förlora sina barn är överväldigande och det skriver han om.
Jag hann till sida 5, sen fylldes mina ögon med tårar.
Alla borde läsa den.

Pralinerna blev också inhandlade, mycket fina och skulle jag få bestämma skulle jag äta upp alla nu!
Men det får jag inte, skit också.

Idag är jag trött, trött och ännu mer trött.
Ryggen värker och magen skriker efter mat.
Och att få bli tömd, då detta inte skett på evigheter känns det som?

Nej men nu blir det laga mat och sen läsa bok med en kopp te.

Fjong.

Kommentarer
Postat av: micaela

drömmde att du hade en ny header som va flummig som fan. feberdrömmar is the shet

2009-11-02 @ 17:26:26
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Jag har oxå funderat på att köpa den boken och som jag förstår efter dina 5 sidor så är den nog ett måste..



2009-11-02 @ 19:17:41
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0