Det är soligt idag! :)

Morgon.
Vaknade halv 10 av att jag var kissenödig, soln sken och katten mös vid mina fötter.
Bra dag för att gå på orkideé utställning!
Dock är det kallt idag, endast 0grader faktiskt så, kanske blir nya jackan?

Handlingslistan är skriven och klar så att det bara är att åka till affären sen.
Massa mat ska inhandlas och en god middag ska lagas ikväll.
Mys.

Jo, vi tittade ju på Gudfadern 1 och 2 igår, vi satt och tittade i 6timmar!
1an är ju 2h 50min och 2an är 3h 14min, sjukt långa filmer men verkligen jätte bra, har inte sett hela tidigare så, var lika bra att passa på.
I veckan kommer ju 3an också så, undrar hur lång den är.


Kom och tänka på igår kväll.
Jag hade svårt att sova, började tänka på dagen då jag skulle föda Emilia.
Fick fram en bild när jag står och duschar på bb då slemproppen gått och ja, det vart jobbigt.
Varför ska jag alltid behöva tänka på den dagen innan jag ska sova?
Jag saknar Emilia, jag saknar magen Emilia låg i, jag önskar att hon kunde vara här.
Att tiden kunde vridas tillbaka.
Att hon levde.
Men det går ju inte, hur mycket jag än önskar.
Tyvärr.

Ne mina vänner, nu blir det ett bad och sen städa undan lite hemma, mamma kommer ju sen och aa, vill inte att hon ska påpeka att det är skitigt haha.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0