Hej alla.

A jag vet att jag verkligen varit dålig på att skriva men jag har bara sovit och sovit.
Jag är så himla trött exakt hela tiden så jag orkar typ ingenting annat.

Dagen har gått bra.
Kalas för en flicka som fyllde 3år härom dagen så, det var kul och gott!
Hon och hennes pappa hade bakat en tårta som var jätte god.

På vägen hem från jobbet träffade jag Sara, Liam och Saras kompis.
Jag underhöll Liam på hela vägen hem, så über söt han är alltså!
Emilias kille <3
Skulle kanske ha fikat med S men jag kände att jag höl på att somna så nej, nu sitter jag här i stället.
Snart ta en kopp kaffe och titta på Sopranos.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nu har du SOPRA bara NOS kvar..

och då är du 2400kr fattigare..

Iofs har jag köpt nån åt dig också men ändå.

Puss ;)

2009-10-09 @ 17:14:01
URL: http://www.angeldust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0