Hej, jag packar!

Det är ju så himla svårt för att vi ska inte åka fören på fredag men mamma ska ta hem väskan idag med de mesta kläderna, annars kommer jag avlida om jag ska bära den tunga saken på tbanan.
Linnen, badkläder, kjol, korta byxor, tshirt, tunn skjorta mm är nerpackat.
Varför ska det vara så himla svårt att bara packa ner?
Egentligen ska man ju ha tid att plocka ut flera set med kläder så att man vet vad som passar ihop men, äh inte jag. Jag tar med mig typ allt. Köper jag saker där borta får jag väl bara köpa en till väska?
Inte mer med det liksom, orka betala övervikt.
Lär använda mina gladiatorsandaler flitigt så, de åker ner i väskan samt ett par tunna andra skor.
Flippisar får jag väl köpa där eller något.
Sen tre olika solskydds faktorer.
En med 20 att ha första dagarna och på ställen jag vet att jag kan bränna mig typ - knäskålarna och vecket vid armhålan.
Sen en 15 som jag kan ha på benen och sen en med 10 som jag kan använda sista veckan.
Brukar ju annars använda typ 2 men, när jag var i skärgården i sommras använde jag 20 och jag fick ju jätte fin färg så, smörj smörj!

Har sovit gott i natt faktiskt. Somnade 22 och vaknade 9, elva timmar alltså!
Drömde så sjukt mycket. Missfall och kidnappning. Jag diskade kantiner i ett litet litet utrymme vid en tunnelbane station. Jag umgicks med en enkelsktalande pappa från jobbet som hade lärt sig att säga INTRESSANT på svenska. Sen var han tydligen otrogen med en annan kvinna än hans fru och ja gud, vilken soppa det blev av allting!
Sjuka drömmar.

Vi ska åka till söder sen ju, mamma möter oss där och sen är det gudtjänst för alla barn.
Åka till Emilia efter och tända ljus och förhoppningsvis lyser alla ljusen runt henne också.
Det är så fint när många gravar lyser i mörkret.


Ska väl ta och diska undan lite nu och sen börja plocka lite här hemma.
Måste städa denna helg eftersom att sen kommer det inte bli städat fören jag kommer hem igen.
Shit vad stressad jag känner mig innuti haha.
Har ju massa saker jag måste göra denna vecka och ja, hoppas jag hinner med det jag ska.
Skulle inte förvåna mig om jag skulle glömma passet bara för att jag är tom i bollen.
Kanske ska ge det till mamma idag?
Så får det bli.

Långt inlägg märker jag så, jag slutar nu haha.
Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0