Hej mina vänner.

Min dröm har satt stora spår i mig och jag tror på allvar att jag kommer gråta om inte AIK tar smguld.
Det är seriöst.

Jobbet har gått bra och ja, vi hade 3barn efter klockan 15:00 - glassiiiiiigt!

Kom till Vby och gick till Gina. Köpte mig 3 linnen och 1 tshirt som jag ska ha med mig till Aruba.
Nästa vecka ska jag hoppa av i stan och köpa ett par byxor men det ska inte med haha.
Måste verkligen börja plocka fram alla kläder nu för jag har typ ingen tid i nästa vecka.

Imorgon är det minnesgudtjänst för Emilia och alla andra barnen som dog på något sätt.
De kommer nämna Emilias namn och det kommer säkert bli fint.
Efter det blir det till att åka till hjärtats grav och tända ljus samt lägga en sak jag köpte idag.
Mossa i form av ett hjärta med något band på.
Jätte fint!

Vi hörs senare, nu måste jag börja packa.
Btw: Träffade Sara, Liam, Sandra och Ina i centrum, kidsen har blivit stora alltså!
Liam är snart 7månader, stor killen!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

där verkar va flera som har barn som blir nämnda i minnesgudstjänst imorgon.. men det har inte jag fått höra något om :/? aja,, va kul att det bara är en vecka kvar :) spännande (; kramkram

2009-10-30 @ 19:43:58
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0