Hej sol.

Vaknade ca halv 9 av att jag var tvungen att besöka toaletten.
Sovit rätt gott men drömt en hel del inatt.
Drömde att jag och Sarah skulle till norge för att AIK skulle spela mot ett av deras lag.
Var något helt okänt och ja, med konstigt namn.
Höll på att missa bussen till norge men jag skyndade mig, sprang, åkte på sågar ner för backar.
Sarah fick ta med sig det jag behövde i drömmen för jag hann inte fixa det: Trosor, tofs, tandborste haha.
Varit i ett fängelse där någorn försökte slå sönder en ruta med en slägga gjord av ett skärp.
Wierd.
Sen konstigast av allt så drömde jag att jag födde en son.
En mini, mini liten pojke som var född för tidigt men som växte på sig som han skulle.
Nätterna fylls av drömmar!


Nu ska jag ta och äta frukost, imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Bara lite ont i huvudet men, det klarar man ju av.
Tror psyket spökar mer än vad jag tror just nu.
Later.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter som du har en hel del snurriga drömmar... ibland är det så när man har mycket som man tänker på under dagarna. allt bra annars? kram

2009-10-28 @ 11:36:10
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

vad härligt,, vart ska ni åka :)?

hade också velat ha lite sol och bad.. men det får nog dröja ett bra tag till :/

jodå de e fint.. tar dagarna som dem kommer. kram

2009-10-28 @ 16:58:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

nämen gud vad härligt (: hoppas ni får en riktigt härlig semester :)

2009-10-28 @ 20:10:48
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0