Mjao Mjao.

Jag ska faktiskt ta och krypa ner i sängen vilken sekund som hellst.
Me so tired!
Somnar jag nu så sover jag mer än 10timmar vilket jag verkligen behöver så, kojjsen blir det!

Helgen har gått lite saktare än vad jag brukar tycka att dem gör nu för tiden.
Kan det bero på att jag har hittat på lite saker och inte bara varit hemma?

Imorgon blir det nog till att gå en stund till centrum och ta en kaffe med Sara och Liam.
Han är ju bara helt underbart söt.
Synd att inte Emilia var här också men, hon är ju med i tankarna, lillfisan <3

Föresten: Jag är så himla sugen på PAJ men inte vilken paj som helst utan min vän Micaelas paj.
Så himla god alltså!!!!!!!!!
Bacon, broccoli, västerbottenost och paprika.
Veckan efter att Emilia hade fötts så var det de enda vi åt, varje dag, 2ggr om dagen i en vecka.
Lovar att den fortfarande är lika god!
Detta är alltså en hint att du måste mata mig med lite paj snart M ;P


Annars då, jo, det är väl som det är.
Livet går inte ut på så mycket annat just nu än att äta, sova och gå på toa.
Jag lever för sängen!
Så därför mina vänner så ska jag gå och sova nu.

Katching.

Kommentarer
Postat av: den där elin & familj

Ah de e najs... vill också, är så himla avundsjuk på er båda vill ja lova!

Allt e bra med oss, lill plutten busar som aldrig förr, kommer nog bli en liten Wilda trots allt =P

Haha



men du, vad gör ni med barn som matvägrar på ert jobb?

Finns det sånna?

Och sånna som inte kan äta själva (med sked/gaffel i allfall)?



Hua, hon skolas ju snart in och jag börjar få ångest. Hur ska nån annan få i henne mat när vi själva misslyckas ?? =P fattar inte hur hon orkar busa hela dagen utan att få i sig nån vettig mat!

2009-10-24 @ 23:03:06
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej. Hittade din blogg av en slump. Men jag fastnade direkt. Din blogg är väldigt rörande. Jag beklagar verkligen det som hänt :( Tyckte bilderna på er dotter var väldigt fina :)

2009-10-25 @ 01:59:28
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0