Sega Söndag.

Skulle egentligen kanske åkt med Sarah till stan men jag orkar inte.
Har ont i ryggen och är så trött efter gårdagen.
Pappa hade ju fest och jag och J var där.
Maten var beställd från Endaxi så, det var hur gott som hellst!
Var där till 21:15 ungefär sen höll jag på att somna, var så trött.
Mycket trevlig kväll var det iaf!

Idag ska jag lägga mig i ett varmt bad och så måste jag städa vårat hem.
Tvättmaskinen rullar och disken måste diskas.
Sängen måte bäddas om och golven måste damsugas.
Stora garderoben måste röjas, orkideérna måste sättas i vatten.
Har en hel del att göra idag alltså!!

Aja mina vänner, vi hörs senare :)


Btw: Drömde att jag kände en bebis i magen inatt, läskigt.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter som min söndag också.. riktigt seg.

hur går det förresten med det (babyvärkstan), inget för er än heller eller? jag har lagt det lite på hyllan nu.. orkar inte planera och hålla på. det kommer när det är dags... hoppas du får en mysig söndag.. kramkram

2009-10-11 @ 13:50:50
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Judit

ont i ryggen? är du sjukskriven för det eller är det något annat som spökar?! In fluh time kanske!



det kanske är önskan att ha en där ;) håll tummarna!

2009-10-11 @ 16:20:16
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Älskade lilla vän....damsugning är något helt annat än dammsugning!!!;-)

2009-10-12 @ 08:13:34
Postat av: Daddy Cool

Älskade lilla vän....damsugning är något helt annat än dammsugning!!!;-)

2009-10-12 @ 08:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0