Skit också, vaknade med feber!

Det var inte alls vad jag hade planerat alltå, blir så himla arg.
Det svider i näsan och svetten rinner.
GAAAAH!!

Väskan var ju packad för vi tänkte träna idag men, träna när man har feber går bort.
Hur ska det gå ...

Gårdagen gick iaf bra.
Efter jobbet åkte jag till psykologen och sen gick jag upp till pappas fru och sa hej till henne.
Satt där och pratade en stund och sen åkte jag hem.

Middag och Gudfadern 3 som jag tyckte var betydligt sämre än de andra två.
Höll på att somna redan vid halv 8 men, höll mig vaken.


Huvudet är tugnt och ryggen värker, varför ska man bli sjuk när man inte vill, orkar, behöver, det verkligen inte är bra för jobbet?

Nu sova, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hur ska jag förklara?

Hade jag mist mitt barn hade jag tagit till livet.

Jag hade till 99% tagit livet av mig.

Jag hade inte orkat leva med den känslan av saknand av mitt barn.

Så därför tycker jag att ni är oerhört starka!

2009-10-27 @ 10:37:44
URL: http://snuttisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0