Snart sova.

Tjolahopp.
Legat i ett varmt bad och bara myst, J har precis åkt till jobbet och Playa Del Sol går på tvn.
Efter det är det Parlamentet och därefter blir det bingen.
Ryggen värker och nej, jag tar ingen tablett emot den, mamma sa nej.
AJ AJ säger jag, skit också.

Jag är hungrig igen, funderar på att äta lite gröt?
Fast jag ska inte äta egentligen för jag tänkte dricka ett vaccin och då får man ej äta en timme innan eller en timme efter.
Ska dricka ett vaccin mot turistdiarré, det kan jag faktiskt klara mig utan när jag är borta.
Jaja, jag får väl lägga mig hungrig då och se fram emot frukosten!

Morgon dagen ser någorlunda vanlig ut. Öppnar iof, sluta tidigt, sen psykologen, säga hej till pappas fruga och sen hem.

Nu är katten tokig bakom mig så måste ta henne och mysa lite. Min lilla Selma.
Snacka om att jag kommer sakna min tokkatt när jag ligger på playan och steker fläsket av mig.
YEEHAAW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0