Suck.

Vet att jag inte skrivit något på en dag men jag kom hem efter jobbet igår, åt och somnade.
Gick och la mig 20:20 för att vara exakt.
Super trött.

Denna dag har också varit seg, jag är så trött hela tiden. Detta väder alltså!
Pappa ringde mig i morse och sa att min kusin inte klarade sig.
Jag vet inte vad jag ska säga om det.
Det saknas ord.
Jag försöker väl också att inte tänka på det så mycket för att jag vet hur ont det kommer att göra.
Tänker iaf på hans familj, mina släktingar.
Jag kan förstå hur ont det gör att förlora sitt barn men, jag förstår inte hur det är att förlora ett barn men levt med.
E - Du är saknad.


Jo annars då, imorgon börjar jag halv 10 och sen är det APT.
Efter APT så ska jag hem till pappa och G och äta middag. Min ena broder fyller typ 20år så, wawaweewa!

Aja mina vänner.
Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

vad hemskt :( tänker på er...

2009-10-07 @ 19:59:57
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0