Tisdag.

Gick upp vid halv 7 imorse för att åka till Bildkursen som skulle hållas i dokumentationscentralen i björkhagen.
Kom dit och fick veta att temat var Löv.
Gick ut och plockade löv, målade löven, gjorde av löven i lera med mera. Faktiskt mycket trevlig dag men mycket att lära, kul!


Jo, precis innan vi skulle ut och leta löv så skulle vi presentera pss inför alla andra.
Varför måste man presentera sig hela tiden?
Efter varje uppgift skulle vi dessutom prata inför alla.
Jag får panik och jag hatar det!!!!!!!!!

Sen kommer jag tillbaka till jobbet och då pratar vi om föräldramötet.
Vem ska säga vad?
Vad ska man säga?
Men seriöst, jag hatar att prata framför folk, jag vill inte.
Nee men då ska alla säga: "Men Lina du får träna!!"
MEN OM JAG INTE VILL DÅ?
Måste man tvingas till saker man verkligen fasar för nej det tycker jag är fel.

Ja mena, nu tar jag ett exempel här men Micaela tex. Hon är livrädd för dinosaurier.
Ska jag då TVINGA med henne till "Walking with dinosaurs"?
Nej det skulle jag inte.
Suck.

Imorgon är det ytterliggare en jäkligt lång dag på jobbet eftersom att vi ska ha föreläsning från 18-21 efter.
Det känns som att jag bor på jobbet och nej, jag gillar det inte.
Vart har fritiden tagit vägen?

Ge mig mitt liv tillbaka, seriöst.

Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

Man måste inte prata inför folk men det är bra att kunna "sälja sig" dvs stå upp och visa att man kan och är duktig. Det är inte så lätt och framför allt många kvinnor är ganska dåliga på det. Tyvärr blir följden många gånger sämre villkor och lön. Jag är inte så stolt över "gubbsamhället".

2009-10-14 @ 08:09:18
Postat av: Den där Elin

Äh skitsnack att kvinnor är sämre än män på att 'sälja sig'.



Såklart du inte ska behöva stå och göra någonting du inte orkar med eller vill, inte alltid iallfall.

det kanske går att kompromissa =)



Själv tycker jag det är superkul att prata inför folk o va i centrum =)

2009-10-14 @ 09:39:12
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

Paketkalender ÄGER, flyttade ju när jag var 16, så det var sista året jag hade nån :P

Postat av: Micaela (hjäälp Lillefot!!)

Så rädd e jag inte. Längre...eller jo.

2009-10-14 @ 21:31:28
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Håller med far din.. :)

2009-10-15 @ 00:36:16
URL: http://angeldust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0