Tjing Tjong.

Nu har jag varit inne i stan och det gick bara bra.
Skönt att vara hemma igen dock.
La mig i soffan direkt när jag kom hem och somnade om efter att ha tittat på ett avsnitt av Sopranos.

Denna vecka har varit rätt fylld med föräldramöte hit och möte dit och aa, allt mellan himmel och jord.
Har varit super trött varje dag när jag kommit hem så knappt orkat sätta på datorn.

Nu är det bara 2v kvar tills jag åker till Aruba med pappa, Gunilla och mina bröder.
Ska bli så himla skönt att komma iväg och bara vila upp mig, bada och sola.
Jag kommer vara den fläskigaste på Aruba, den saken är säker!
Veckora dit går fortare nu och det ska bli skönt när dagen kommer.
Efter Aruba ska jag göra en hel massa saker också med det är för ögonblicket en hemlis.

Och sen närmar sig faktiskt julen. 2a helgen efter att vi kommit hem så är det väl 1a advent?
Jag ser verkligen fram emot julen. Alla paket, allt mys, allt gott man kan PROPPA i sig, aaahhh vad jag längtar!!

Sen efter julen så kommer Sarahs födelsedag, sen min, sen J´s, sen kommer Emilias årsdag, sen fyller J´s pappa år, sen är det påsk och aa.

Nu hoppas jag snart att J lagar mat, jag är hungrig som en varg!
Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ber om ursäkt redan innan om du tar illa upp, men jag tror du kanske har ett syskon i magen, kanske kanske.

Hoppas du inte tog illa upp, men om du gjorde får du skälla på mig!

2009-10-24 @ 19:49:41
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: den där elin & familj

=)

2009-10-24 @ 22:39:48
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0