Trötta måndag.

Jisses vilken dag.
Stress hit, stress dit, jag blir seriöst helt slut!
Barn som inte lyssnar, barn som gör illa varandra, barn som retas, barn som är helt underbara.
Det finns en hel blandning men just nu visar alla sin dåliga sida.
Jag orkar inte.
Sarah hämtade upp mig i Gmars efter jobbet och vi åkte hem hit.
Lagade god middag med kyckling och ris och sen tittade vi lite på tv.
J åkte till jobbet och S åkte hem nyss.
Tack för en trevlig middag!
Nu ska jag gå och sova, vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:förlåt för sent svar, har hänt en del saker. Jag kan inte säga så mycket, inte mer än att jag beklagar. Gud ska inte sätta några änglar till liv om han ändå tänker ta dom förtidigt :(<3

2009-10-20 @ 11:39:55
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Lisa

Rolig look a like-tävling på min blogg :) Kom med dina tävlingsbidrag! :)

2009-10-20 @ 12:37:57
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0