ÄnglaRosetten.

Läste min bff´s blogg idag och hon skrev att hon hade beställt ÄnglaRosetten.
Man kan ju välja vart man vill att pengarna skall gå men det är inom forskningen av plötsligspädbarnsdöd och till olika föreningar.
Jag beställde själv en sån för ett bra tag sen för jag vill visa att det kan hända saker.
Det är som min vän skrev att man uppmärksammar bara bröstcancer osv men att man bör uppmärksamma detta mer också.
Skulle man uppmärksamma saker som händer innan förlossningen, under förlossningen och efter förlossningen skulle fler och fler känna att de inte är ensamna i det svåra.
För det är man inte.

Jag själv tänker mycket på vår Emilia just nu.
Hela tiden för att vara exakt.
Det är svårt att sätta fingret på vad jag tänker på men, jag tänker på henne, hur framtiden skulle varit.

Alla andra kan ju prata om hur deras barn har vuxit till sig osv men Emilia blir inte större än vad hon var.
2760g och 49cm lång.
Jag älskar dig Emilia!



Emilias rosa Calla i den nya rosa krukan.
Det var såna blommor vi hade på Emilias kista tillsammans med vita rosor.
De står just nu på hennes bord.
Emilia bordet.


Klart att Selmisen ska få vara med på kort.
Jag är enormt glad att jag har den där lilla fis katten.
Hon får ta emot en hel del kärlek som jag inte annars kan göra av med.

Jag älskar er.






Kommentarer
Postat av: mormor till ängeln emilia

Selma är ju så söt! Puss

2009-09-21 @ 18:34:27
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hun, vet det blir såkonstigt när man sitter och skriver så kommer man påatt det faktist är dej man skriver om!men tycker det är så viktigt att det tas upp.Iabajs mamma kommentera, läs,för det var en hälsning till dig<3love

2009-09-21 @ 20:17:31
Postat av: mios mamma

bra ide, jag skall nog köpa lite änglarosetter i julklapp!! kramar Jessi

2009-09-29 @ 22:19:08
URL: http://www.jessimartin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0