Emilia 6 månader! <3

3e September.
6 månader sen vi fick reda på att vår prinsessa inte levde.
SEX MÅNADER.
Det är en evighet fast ändå inte.
Imorgon är det 6månader sen Emilia föddes och den dagen är aldrig lätt.
Hon skulle ju varit 5månader nu eftersom att hon var beräknad till 4 April.
Älskade barn.
Hon fick inte leva.
Undra hur hon hade varit som person?
Hade hon varit jätte lik sin mamma och sin pappa? Isf på vilket sätt?
Det finns ju hur mycket frågor som hellst.
Frågor som vi aldrig kommer få svar
på.

 Dagarna har rullat på som vanligt och Emilia är med mig överallt.
 Jag tänker på henne jämt och hon sitter på sitt moln och vakar över mig.
Hon om någon är min ängel.

 Sorgen är inte lika påtaglig nu som den var förut.
Hon är med överallt, jämt, varje sekund, varje minut, varje timme, varje månad.
Hon är med i mitt hjärta.

 Visst att jag frågar mig varje dag: Vad skulle jag har gjort precis nu om Emilia hade levt?
För jag skulle säkerligen inte sitta vid datorn på mornarna utan jag skulle säkert myst med det lilla miraklet.

Jag älskar dig Emilia.
<3


Kommentarer
Postat av: 19 år och mamma

beklagar sorgen

2009-09-03 @ 21:56:46
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Och jag hade varit en "på" morfar!! Ni är med mig båda två!!/Grand Daddy Cool

2009-09-04 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0