Finally.

Nu är jag hemma och jag och Tove bestämde oss för att ses i morgon istället.
Jag höll på att somna på tbanan och hon skulle sluta senare så, imorgon blir bättre!

Dagen på jobbet gick bra, 9barn och 3personal hela dagen på min avdelning - toppen!
Jag slutade ju 15 vilket var skönt fast jag blev super trött redan efter lunch så, mys att åka hem.
Ska snart ställa mig och ta all disk, det är sjukt mycket dock så, lusten är knappast på topp.

Hmm, har äl för närvarande vilket resulterar i jäkligt ont i ena äggstocken, känns som typ AAAJJJ fast värre. Så skönt ändå att jag känner när jag har det fast ändå inte. Känns som att man får pressen på sig att leka djur just under dessa dagar. Men min kropp verkar ändå inte vilja just nu. Den vill inget annat än att typ gå upp i vikt?
Visst att jag tränar nu men det tar ju ett tag plus att man bör lägga om kosten men ... hur ska jag göra det när jag är hungrig sisådär 20/7?
Nej det får räcka med träning och mindre ... sötsaker?

Tänker på Emilia hela tiden just nu.
Hon skulle ju varit 6månader.
Hur stor skulle hon varit?
Sen tänker jag mycket på hur jag hade sett ut.
Hur vi hade sett ut.
Vad jag skulle köpt för kläder till henne.
Osv osv.
Men om jag hittar något fint till henne så kommer jag köpa det.
Ett plagg till Emilia.
Vår prinsessa.

Pratade med mamma om det förut också att: hittar man något jätte fint så kan man köpa det till Emilia för att, då köper man det till henne och inte till nästkommande.
Då blir det en helt annan grej.
Ett plagg till tjejjen som tyvärr inte blir större och då kan fakiskt nästa få ärva det men, då har man inte köpt det nästa om samma sak skulle hända igen.
Förstår ni?
Jag köpte ju en jätte söt dreggelhaklapp till Emilia förut, efter att hon hade fötts.
Den ligger nu i en byrå här hemma och skall sen läggas i hennes klädlåda som är hos hennes mormor.

Emilia.
Jag önskar att du var här.
Jag vill inget annat.
Jag älskar dig.

Ne mina vänner. Nu ska jag titta i frysen och se om det finns någonting att äta.
Svårt att tro det eftersom att den är typ tom men ...
Måste ju äta innan jag slocknar.

Inte sova innan Idol bara.

Kanske hörs vi senare eller så hörs vi i morgon.
Btw: Imorgon ska vi träna igen, himlans vad skönt det skall bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0