Hej ni!

Gårdags kvällen spenderades med Tove på min balkong.
Drack rödvin och pratade en massa skit.
Var så himla mys!

Idag vaknade jag med ont i huvudet och ja, en tanke på varför rödvin ger än huvudvärk av bara några glas.
Passade på att diska lite innan jag mötte mamma.
Vi åkte till IKEA och jag köpte en hel del nytt :)

En rosa kruka till Emilias rosa blomma som står på hennes bord.
Förvaringssaker till stora garderoben.
Galgar.
Ljus.
Skurhink.
Ram.
Flera krukor.
Orkideé.
Handdukar.
Och så lite till, kommer nog fota när garderoben är klar plus att ni ska få se Emilias kruka, jätte fin var den!

Storhandlade även mat för typ 1700kr. Handlar ju på Willys så fick en hel mängd med kassar.
Lovely.
Ikväll blir det mysmiddag och förhopningsvis en trevlig filmstund.
Vädret är ju toppen också så, lite piggare känner man sig! :)

Hörs senare.
Puss.

Kommentarer
Postat av: mormor till ängeln emilia

Chauffören tackar för idag :-)

2009-09-19 @ 21:28:56
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Anna

ja eller hur vilket liv det skulle bli =P

2009-09-20 @ 00:29:56
URL: http://frippeoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0