Hurtbulle!

Vilken hurtansbulle jag är då.
Först så körde Jimmy mig till Emilia där vi tände ljus och fixade bland blommorna, han körde sen hem och jag och S började gå.
Promenaden gick rätt fort men vi gick en bit.
Från Emilia till Kanaanbadet och från Kanaan till Sarah i Blackan.
Inte så långt men ack så skönt det var att gå!
Helt mör i kroppen nu så ska sminka av mig, dricka te och mysa framför tv´n med min man.
Imorgon slutar jag 16:15 så det ska bli skönt. Brukar ju igentligen stänga på tisdagar men jag har bytt men min kollega så jag stänger på onsdagar istället.


Jag vill att Emilia ska vara här.
Jag vill lukta.
Jag vill peta.
Jag vill krama.
Jag vill skämma bort.
Jag vill älska ännu mer.
Jag vill sätta henne först.
Jag vill se likheter.
Jag vill uppfostra.
Jag vill visa.
Jag vill lära.
Jag vill amma.
Jag vill klä på.
Jag vill omfamna.
Jag vill kunna visa upp mitt barn som alla andra kan.
Jag älskar dig.
<3

Ne nu ni, nu ska jag fixa mig innan jag somnar. Vi hörs imorgon!

God natt.


Kommentarer
Postat av: mormor till ängeln emilia

Kramar till er alla tre!

2009-09-07 @ 21:11:34
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0