Jisses vad jag verkligen vill.

Det finns ingenting jag vill hellre än att bli gravid med ett syskon till Emilia.

Ingenting kan ersätta det vet jag och nästkommande gång kan komma att bli hur jobbig som hellst men, det får vara så. Jag vill att Emilia ska bli store syster och att alla känslor jag har inom mig kan få komma ut.

Nästa barn kommer bli enormt älskad.


Högre än alla bergstoppar, djupare än alla hav.

 


Kvällen då. Jo jag har typ sopat golven?
Torkat golven efteråt och dammat. Plockat undan saker och ätit middag.
Middagen bestod av smörgås med kikärtor vilket var mycket gott och sen åt jag banan och kiwi till.


Nyttigt - ja visst!

Har lovat Tove att lägga ut en bild på vår soffa också men nu när min kamera väl fungerar så fungerar inte min data. Hoppas hon kan vänta tills imorgon!


Ne mina vänner. Nu ska jag lösa Sudoku och sen sova. Upp kl 5 med tuppen imorgon så, måste sleepa nu!

God natt <3


Kommentarer
Postat av: Micaela

söt bild hun,väldigt lik dig<3

2009-09-20 @ 23:03:27
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Stina- mamma till Alfred i himlen

Vet hur du känner dig, jag känner likadant.

Kram

2009-09-21 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0