Kväller.

Idag har det inte hänt så himla mycket. Har varit hemma och vilat min onda kropp.
Ska vaccinera mig imorgon vilket är ett MÅSTE.
Måste ju fixa det tills vi ska på semester till Aruba.



Annars då?
Jo jag önskar väl att jag kunde vrida tillbaka klockan så att Emilia kunde vara här hos sina föräldrar.
Jag önskar att hon kunde ligga och snusa mellan mig och J på morgonen.
Jag önskar att hon kunde väcka mig med sitt gurglande.
Tyvärr så går inte det vilket gör mig ledsen men, man kan inte vrida tillbaka klockan. Det går bara inte.
Jag älskar dig Emilia.


När är det vår tur?

Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

aruba =) ? naajs

2009-10-01 @ 08:56:19
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

najsbajs!!!

shit november, de e snart...

jag vill också åka utomlands o gotta mig.

vad odlar du för pengaträd på ballen egentligen?

2009-10-01 @ 09:10:09
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0