Mjaoo!

Dagen var väldigt bra faktiskt förutom den här JÄVLA huvudvärken!!!
Varför har jag den?!?!
När ska den försvinna?!?!

Vi åkte hem till vår kollega och fikade.
Efter tog vi en promenix med hennes son. Tittade på fotboll och spelade trummor med ett par pinnar samt gungade.
Han orkade inte klappa händerna när killarna gjorde mål i fotbollen för att "har så ont i ryggen".
Så himla söt! Varför han hade ont i ryggen var för att han brukar höra sin mamma säga det eftersom att hon lider av foglossning.
Vår vän fick sitt paket iaf innehållande Monsterbindor, bröstvårtssalva, bitring, öronproppar, babyolja, body till bebisen, amningskupor samt en bok. Hon blev mycket glad och denna dagen vart helt klart lyckad.

Sprang även på en gamal vän idag vilket var mycket roligt. Inte för att jag fick så mycket sagt men, det var evigheters evigheters sen sist vi sågs.
Det var verkligen länge sen.

Aja.
Middagen ligger i magen och vätten är i tvättmaskinen.
Imorgon är det söndag och jag skall fixa lite hemma.
Måste städa?
Måste sova?
Måste mysa?
Måste gå till Emilia.
Kanske tar jag mig en promenix i morgon eller vad sägs om en cykel tur?

Vi hörs imorgon iaf.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0