Ne alltså ... suck.

Vet inte vad jag skall säga idag.
Är trött, är irriterad, är fundersam är typ allting.
Det är faktiskt pga föräldrar på jobbet.
Ork.
 Man känner ju sig sådär jätte älskad och ja gud vad kul det tycker att just jag och inte M är inne på vår avdelning.
 Ibland undrar man vilka det som är 20år och inte 32.

 Annars har dagen varit väldigt bra måste jag säga.
Vi har varit effektiva och fått en hel massa gjort. Hade möte efter jobbet också som gick bra.
 Åkte hem vid 18:00 eftersom att jag ska öppna i morgon och ville hinna komma hem innan jag ens borde sova.
 Jag är trött idag plus att jag har fått ont i halsen.
VARFÖR kan inte föräldrar hålla sina sjuka barn hemma?
Förstår de inte att om vi blir sjuka, alla vi som jobbar där, så blir det ingen förskola för någons barn?
Ss uu cc kk.



Positiva Lina idag alltså.
God natt.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0