Nej det är inte borta.

Sov lite längre idag för att det kunde vara skönt att vila ryggen lite mer.
Vaknade med huvudvärk och att ryggen inte alls är utvilad, nej den gör ondare.
Suck.

Inatt har jag drömt en hel del alltså.
Låste in oss i ett frysrum, blev hotade med kniv, lekte djuriska lekar inne i rummet, sen helt plötsligt blev jag en pilsk hippie som cyklade igenom en hel stad i jakten på en vän.
Vännen som jag sedan träffade var en tjock hippietjej som satt och gjorde jag vet inte vad i sin VAN som stod precis intill en å.
Hon kladdar LSD i mitt ansikte och så börjas det, glöm inte att i drömmen var jag en kille :S
Wierdo!

Nu blir det frukost och sen vattna blommorna på balkongen.
Hörs sen - får inte glömma att köpa Sopranos :)

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

haha det låter ju något ;P

har också haft en del knasiga drömmar den senaste tiden.. :P alltid kul när man kommer ihåg dem (sålänge dem inte är jobbiga såklart)

2009-09-30 @ 11:05:26
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Micaela

haha skönaste "kladdade LCD"!!!

2009-09-30 @ 16:22:04
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0