Nej, det är inte roligt.

Måndag idag ju men det känns som... fredag?
Kroppen säger verkligen emot och J säger att jag luktar äckligt i munnen.
Kanske börjar halsflussen smyga sig på igen eller så är det bara förkylningen.

Ryggen låter mig knappt sitta så att ha suttit på data stolen i ca 5min gör mig gråtfärdig.
Ska man tvingas ligga i sängen för att man inte ska känna smärtan?
Hoppas inte.

Mamma och Arnis åker på semester imorgon.
2veckor till Borneo.
Hur skönt låter inte det alltså?
Bo i djungeln, spela golf och bara ha det härligt.
Deras semester är iof fullspäckad. Det kan jag tänka mig iaf eftersom att jag känner både mamma och Arne rätt bra vid det här laget! :)
Hoppas de får det toppen iaf.


I övrigt var väl dagen helt ok?
Micaela var tillbaka och det kändes bra. Hon bakade über gott bröd som vi åt till mellis.
Tyvärr var ju ryggen ivägen så kunde inte njuta av dagen fullt ut.
Jag som gillar mitt jobb.
Jag som gillar att vara på mitt jobb.
Jag som gillar att jobba tillsammans med mina kollegor och barnen.
Men jag gillar inte att ha ont.

Jo, jag och J gick förbi Åhlens när vi var på väg till VC.
Köpte ett litet vitt hjärta i hårt material att ha på Emilias grav och älsk köpte en sten till mig där det står: Älskar dig.
Fick en nästan lika dan sten utav M häromdagen också där det står: Vänskap.
Det var en mycket uppskattad present måste jag säga och jag är mycket tacksam att jag har min Micaela.
Vi är som en och förstår varandra utan och innan, tom så gör vi samma saker utan att ha vetat om det.

Jag uppskattar och är tacksam för att vi är vänner, det ska du veta!

Nej nu ni mina vänner. Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på mål efter mål i matchen AIK - dif.
Vi alla vet ju hur det kommer sluta, tack och hej djurgården, er insatts kommer suga som vanligt, mohaha!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Love love love<3 har med sånna stenar hemma!Två stycken=)

2009-09-29 @ 21:54:08
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0