Onsdag kväll.

Jag är trött efter en bra dag på jobbet.
Vaknade dock med sprängande huvudvärk som gick över efter 2alvedon.
Gick till parken med våra barn idag och gungade och åkte rutchkana. Mys faktiskt och barnen uppskattade det!

Jag och min käre M hade lika kul som vanligt idag iaf. Först gick vi och köpte gymkort och köpte varsin RedBullans och sen satte vi oss i personalrummet och snackade en massa skit.
Micaela berättade att hon hade sett en as snygg tränings dress för 700kr eller inte!
Hon tittade på mig med STORA ögon och insåg att det priset bara var taget ur luften haha.
Kom fram till att priset för dressen var 200kr ist för 700.
Så där brukar jag också göra ibland när jag berättar något.
"AA men och så gjorde jag så här och så här eller inte, det gjorde jag inte alls!!"
Så jäkla kul alltså.
Varför säger man saker som man inte gjort och sen tar tillbaka det direkt?
Kanske bara är vi.

Jag pratade tom engelska med den engelsktalande pappan idag. Sa att hans son hade "Poop"at haha, pinsamt men vadå, man måste.
Visst kanske jag inte säger när sonen haft diarre, hur fasen skulle det låta?
"He had a DAAAJJAAREEEJA!"
Nej, jag håller mig till poo.

Kom hem iaf efter brödinlöp och Sopranos inköp. Middagen ligger och skvalpar i magen och jag väntar på IDOL. Jag ska öppna i morgon på jobbet så det blir till att sova direkt efter.
Vi hörs i morgon.

Btw: Jag och M ska träna på fredag - Vi är verkligen king.


<3


Kommentarer
Postat av: Micaela

oh yes så king som vi kan bli!Fan va IDOL e kul idag!

2009-09-09 @ 21:29:40
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

jag hatar också att prata engelska med föräldrarna.. det känns väldigt konsigt i alla ordval man väljer.

2009-09-10 @ 20:51:24
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0