Pratar i telefonen med mamma.

Sådär, middagen ligger i magen och jag börjar bli trött.
Ska ju öppna imorgon så måste sova tidigt.
Slutar halv 4 och ska träna efter, blev inget idag så vi kör i morgon i stället.
Bättre ju tidigare det är för det är typ inga där innan halv 6, über skönt måste jag säga!

Dagen har varit bra fast jag märker att mitt tålamod börjar tryta och jag är nära till tårar.
Är ju ett bra tag sen jag kände så så det kanske är dags för ett litet sammanbrott?
Nej tack men det kan vara skönt.

Selmisen sitter brevid mig på bordet just nu och inspekterar saft kannan.
Hon kan spana in de mest konstiga sakerna i en evighet.
Min älskade bus katt.

Nej nu ska jag titta på Svenska Hollywood fruad så jag kan få skratta lite :)

Hörs imorgon.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0