Så här var dagen.

Hej ni.
Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet.
Sista barnet gick vid 17 men jag satt kvar ett tag och skrev av mitt schema och sen gick jag hem.

Gick bra på jobbet idag men det blev lite jobbigt när ett av barnen skulle gå.
Barnet sitter i mitt knä när hans förälder kom.
Barnet hoppar över till pappa men blir jätte ledsen och sträcker armarna emot mig.
Pappan blir som ett frågetecken och säger att: men jag är ju här!
Nej usch det var inte kul att se en förälder bli ledsen av att barnet inte ville komma till han utan ville stanna kvar.
Det blir väl så om barnet spenderar en hel del tid med oss vilket det nu faktiskt gör.

J är inte hemma än, han kommer lite senare.
Han har faktiskt varit och jobbat idag oavsett om han är förkyld eller inte.
Duktig =)

Kanske ska ta och göra middag eller, vet inte om jag orkar.
Kanske blir lite yogurt?

Aja, ska mysa lite med min katt nu som stod och jamade när jag klev innanför dörren.
Pluttan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0