Sheat alltså!

Min kusin på 6år hade sagt till sin pappa att hon satt och funderat på Emilia och att det var därför allt tog sån tid på morgonen.
Hon hade även undrat om Emilia hade en grav.
Hur söt är hon inte alltså, 6år och ändå så himla jaa, klok eller vad ska man säga?
Underbara barn.

Lägenheten är städad och sängen nybäddad.
Har verkligen gjort allt och lite till idag, jag är trött i kroppen.
J har jobbat och nu är han och träffar en kompis.
Funderar på att lägga mig nu?

Imorgon kommer Micaela, Anna och Eva hit.
Vi ska fika, promenera till Emilia och de ska få se hur jag bor.
Trevligt!

Selmisen ligger och myser i sängen nu och fiskarna simmar runt som tokar. Har även fått ett par gäster (?).
Äckliga nattfjärilar!

Vi hörs i morgon mina vänner!

<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Va fint med lyktan!!

Hade inga batterier tidigare och sen glömde jag bort o svara o nu vart de försent...

Vi måste få komma o hälsa på nån dag, saknar fiskisarna (har väl gjort det max 2 gånger sen dem flyttade till er)! Wildis är förskyld som tusan nu, emn sen =)?

2009-09-27 @ 02:18:25
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

visst är dem underbara (:

2009-09-27 @ 11:29:05
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0