Sov gott!

Sitter och väntar på att min man ska komma hem från sin kamrat.
Vill att han kommer hem innan jag somnar eftersom att jag inte vill somna ensam idag plus att han ska jobba imorgon så, han bör komma snart.

Haft en skön kväll, lugn faktiskt.
Kollat en massa gamla BB klipp på youtube, så roliga alltså. Attans vad jag saknar Big Brother.
Men - på tisdag börjar IDOL :)
Ätit en tråkig middag bestående av köttbullar och makaroner och städat klart sovrummet.

Imorgon är det jobb som vanligt.
Jag och M ska nog börja träna på ett gym i närheten av jobbet så, ser fram emot att köpa kort.
Hoppas verkligen att vi kan komma igång och det skulle vara så kul att träna tillsammans.
Det bästa är att vi kan träna efter jobbet om vi schemalägger oss på nästan lika tider plus att det är ett separat tjejgym/ killgym så, man behöver inte tänka på att det kommer vara super mycket folk.
Fitt kropp, det vette fasen om man kommer få men kanske lite bättre självkänsla.
Jag skall inte träna för mycket styrka då, kommer få massa muskler...

Nu kom min man hem så, god natt :)

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamms till Liam

skönt o komma iform lite..

brukar bara kolla på audition delen av idol - hehe dem är så sjuukt pinsamt roliga ;P underhållande om inget annat.

2009-09-07 @ 14:20:12
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0