Tittade i Emilias album.

Städade badrummet, hallen och köket, sen tog det stopp.
Eller snarare - J kom hem och då kan jag inte städa för då kan jag inte köra mitt rejs utan måste ta hänsyn haha så, jag gör det senare eller i morgon.

Satte mig i soffan och tittade lite i Emilias album och läste förlossnings journalen samt alla kort och brev från vänner.
Jisses vad ögonen fylldes snabbt med tårar.
Så jobbigt att läsa, gör så ont även fast jag fylldes med värme.
En rubrik på ett av breven var: "Det som fyller hjärtat fyller även ögonen".
Läste rubriken om och om igen och tårarna rann.
Så mycket kärlek i det jag läste, breven från vännerna, det finns inte ens ord som beskriver hur varm jag blev inombord.
Tack mina vänner för att ni fanns där i den jobbigaste stunden i mitt liv!
 
 Tittade även igenom albumet, på alla fina bilder på hjärtat.
 Jag blev inte ledsen utav att titta på bilderna utan jag blev stolt, glad och avundsjuk.
Stolt och glad över att våran flicka var så fin och för att hon var våran.
Avundsjuk på alla andra som fick behålla sitt barn.
Men avundsjuk kommer jag nog alltid att vara oavsett om vi får ett till barn eller inte för, det var vi som förlorade vårat barn och ingen annan.

Nu ska jag väl återgå till att göra ingenting, kanske äta muffins som jag bakat?

Kanske titta på tv?

Kanske fördriva tiden med att pilla naveln?

Puss.

<3


Kommentarer
Postat av: Ivana

sv: jo, visst är han :)

2009-09-05 @ 18:09:09
URL: http://ivanadzidoo.blogg.se/
Postat av: - H*

- haha pilla naveln is the shit ;p

2009-09-05 @ 18:48:29
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0