Tjenixen.

Dagen har som sagt varit bra, gått fort och ja, helt enkelt en ok dag.
Sitter nu och väntar på att IDOL ska börja.
Auditionsarna är ju så himla roliga!!


Pratade med min far tidigare och han undrade igen om jag ville följa med till Aruba.
Han har ju fyllt 50år så, det blir en födelsedags resa.
Pratade med min man och det skulle funka hemifrån så nu gäller det bara att chefen tycker det är okej samt att det finns flygbiljett kvar.
2v i Aruba med pappa, G och mina bröder, det skulle ju inte sitta helt fel? =)
Dessutom är det i november, den mest sega månaden på året så, kan vara skönt att komma bort då och sola och bada samt shoppa till mig och älsk.
Hoppas det går!!

Aja mina vänner.
Jag ska ta och vila lite nu innan IDOL börjar då skrattmusklerna kommer vara spända till tusen. Jag lär ligga dubbelvikt innan kvällen är slut.


Kanske hörs vi senare eller i morgon. Jag stänger ju på jobbet imorgon så, jag kommer inte åka fören halv 9.
Tjing.
<3


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamms till Liam

jo det ska bli kul o se detta årets pinsamma auditions ;P (; hehe

2009-09-08 @ 20:20:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0