Begravning 2009.

Jag kom på att vi hade begravning för Emilia igår, för exakt ett år sen.
För ett år sen gick jag och hämtade kistbuketten.
För ett år sen valde jag ut ett par kläder att ha på vår dotters begravning.
För ett år sen var det sista gången jag verkligen var nära Emilia.
För ett år sen körde vi Emilia till krematoriet.
För ett år sen begravde vi vårat första barn.



Japp, det känns lite konstigt att Emilia begravdes igår och här sitter jag med fetbollen i vädret.
Men, det är mitt liv och jag måste leva det.

Idag då.
Jag ska stryka de kläder jag tvättade igår och sen vika ner de.
Diska behöver jag inte göra för det är redan gjort haha.
Vaknar man av en liten katt klockan 8:30 så kan man lika gärna göra något vettigt.
Kaffet ligger iaf och skvalpar gott inne i magen och Bönan är vaken.
Känns som att det blir en lugn dag idag, som vanligt eller?

Vi hörs senare.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0