Blä, skit affär.

Seriöst.
Lidl borde tas bort.
Jag blir arg på den affären.
Det finns inte ens FANTA EXOTIC.
SÄMST butik om man är gravid och bara vill ha något fort.
Nu talar jag inte för min egen del för jag sitter hemma men min man är och handlar till mig.
Jag älskar han för att han åker och handlar till mig men, jag vill ha det jag vill ha och inget annat.

Blir en ensamkväll ikväll då J ska iväg och lyssna på en kompis som ska spela.
Han har inte kollat om jag vill med men, jag förstår han.
Jag vill inte ens ha med mig själv idag.
Det är ingen dålig dag längre och jag känner mig inte speciellt arg men, jag är ynklig.
Tårarna sprutar för minsta lilla och bläääääääääääääääääääääääää.
Fast jag har haft en härlig städdag iaf! :)


Funderar på att ta ett bad sen?
Det är ganska tidsfördrivande.
Fast det är Talang idag va?
Det får jag inte missa :)


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Någonstans där man kan få en lägenhet som inte kostar för mycket! Vet inte riktigt :) Några förslag?



Kramis

2010-04-23 @ 19:39:01
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0