Det ÄR skit, ibland orkar jag inte.







Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag längtar tills ni fått eran bebis så du gosa med den i din famn. Ser fram emot att se bilder på erat fina jordbarn. Veckorna får gärna gå liiite fortare.... :)

2010-04-09 @ 14:51:10
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin i himlen och gravid med syskon

Man tänker mycket.. och konstigt. Nej det är verkligen inte lätt. Tycker sorgen tagit ny fart igen nu när man är gravid igen, men det är väl alla hormoner antar jag. Vill ju kunna glädjas åt denna graviditet så mycket som möjligt. Känns inte som att jag kan slappna av förrän h*n är född. Annars flyter graviditeten på bra tycker jag, det går fasligt fort. Och du är redan i v 32, shit! inte många veckor kvar ju :-) har ni pratat om igångsättning eller ska ni gå tiden ut?



Hoppas att ni får en fin och solig helg!

2010-04-09 @ 16:49:14
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0